3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Nazlı ile Saatlerce Seviştik




Adım Selda 19 yaşında genç bir kızım. Nazlı adında arkadaşım var bir tane ve geçen hafta ders çalışmak için bize gelmişti. Neyse akşam vaktiydi ve ders çalışıp ödevleri bitirdikten sonra saat epey bir geç olmuştu ve bende
Nazlı’ya bizde kalması gerektiğini söyledim. Bizde kal biraz takılalım dedim. O da tamam canımda aileme ne söyleyeceğim dedi. Bende, saat geç oldu bu gece Nazlılarda kalacağım dersin olur biter dedim. O da tamam dedi ve telefonla annesini aradı. Annesi kabul etti ama babası ilkinde kabul etmeyince ben konuştum. Amcacım bizde kalabilir mi? dedim. Oda anneni ya da babanı telefona ver bakalım onlar ne diyor dedi.
Bende verdim ve annemle konuşunca ikna oldu. Neyse biz sevinçle hemen odama çıktık ve PC 'yi açıp takılmaya başladık. Sonra bir siteye girerken bir erotik içerikli reklam gördük ve açıkçası azdık desek yeridir. Sonra Nazlı bir erotik video izlesek nasıl olur kız dedi. Bende olur canım hem de harika olur dedim. Sonra bir erotik siteye girdik ve oradan bir kaç erotik video izledikten sonra Nazlı’nın amını okşadığını gördüm. Bende zevklenmiştim ve kudurmuştum. Hemen bende aynı şekilde amımı okşamaya başladım ve Nazlı sevişelim mi? deyince şoke oldum. Aslında benimde beklediğim bir şeydi ve bunu ondan duymak beni hem şaşırtmıştı hem de sevindirmişti. Harika olur dedim ve dudak dudağa öpüşmeye başladık.
İkimizde kudurmuştuk ve o kadar zevk alıyorduk ki öylesine içten öpüşüyorduk ki dudaklarımızı emdiğimizde çıkan sesler bizi daha da tahriş ediyordu. 10 dakika falan öpüştükten sonra Nazlı ve ben soyunduk ve Nazlının götünü parmaklayıp amını yalamaya başladım. Nazlı o kadar zevk alıyordu ki yatakta kıvranıyordu. Kendinden geçmiş haldeydi ve ben o sıcacık ve sulu amını yalamaya devam ederken bir süre sonra Nazlı titreye titreye boşaldı. Sonra sıra bendeydi ve Nazlı aynı benim ona yaptığım gibi göt deliğimi parmaklayıp amımın iki yanağının arasını emip emip , yalıyordu. Amım vıcık vıcık olmuştu ve geç olmadan ben de boşalmıştım. Sonra yorgun düşmüştük ve ışıkları söndürüp uyumuştuk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder