3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

29 Ağustos 2013 Perşembe

Karşı Komşumla Seviştim




Merhaba arkadaşlar. Ben İstanbul’un en güzel semtlerinde birinde oturuyorum. Siteye yeni üye oldum ve başımdan geçen bir ilişkiyi sizinle paylaşmak istiyorum. Bundan 2 ay önce karşı komşumla ilişkiye girdim.
bunu size anlatmak istiyorum.
Mayıs ayı ortalarında gece geç saatlerde sürekli dizi izlerdim. izleyenler iyi bilir Dr. House dizisi çok meşhurdur. Diziyi izledikten sonra balkona hava almaya çıktım ve baktım ki karşı komşu balkonda çamaşır asıyor. kolay gelsin dedim ve havadan sudan sohbet ettik. Bana, bu saate kadar neden uyumadığımı sordu. Bende diziden bahsedince, çok sevdiğini ve sürekli izlediğini, ama geçmiş bölümleri bulamadığını söyledi. Kendisine mail adresini verirse linkleri gönderebileceğimi söyledim teşekkür etti ve ertesi akşam ben balkonda otururken kadın balkona çıktı ve selam verdi. Bende kadını görünce muhabbet edecek birisi olduğu için sevinmiştim. Yine diziden ve izlediğimiz bölümler hakkında konuşmaya başladık. Konuştukça kadınla çok ortak noktamız olduğunu gördüm. Felsefe ve insan psikolojisi kitaplarını sürekli okuduğunu söyleyince bende bu kitaplardan çok var dedim. Haftanın 3 gecesi balkona çıkıp felsefe ve insan davranışları üzerine muhabbet ediyorduk. Sonra kadının zamanında üniversite sınavını kazandığını ve felsefe bölümünü seçecekken kendisini istemeye geldiklerini söyledi. Çok şanssız bir zamana denk geldiğini ve üzüldüğümü söyledim. Sanki kalbimde bu kadına karşı bir şeyler kıpırdıyordu. Kadın evli ve 2 erkek çocuğu vardı. Derken ben tatile ayrıldım ve bir haftalığına Kuşadası’na gittim. Orda mail adresini ekleyerek dönüş yapmasını bekledim ve not bölümüne adımı yazarak küçük bir açıklama yaptım. Gece geç saatlere kadar bekledim ve saat 2 gibi beni ekledi ve selam vererek konuşmaya başladık.
Kuşadası’nda kimsenin felsefeden anlamadığını ve muhabbet edecek kimse olmadığını yazdım. Saat sabah dörde kadar muhabbet ettik ve ben nedense kadına kendisinin sigara içtiğinden dolayı üzüldüğümü söyleyince kadın bir an yazmadı ve sonra eşinin bile böyle bir şey söylemediğini yazdı. Aramızda bir duygusal baş oluştu. Ben 30 yaşında, kadın ise 42 yaşındaydı. Kadın o gece bana neden bu zamana kadar evlenmediğimi sordu. Bende gülücük göndererek senin gibi felsefe ve psikolojiden anlayan birini bulamadım dedim. Kadın da gülücük gönderdi ve o gün konuşma bitti.
Bir hafta sonra eve döndüğümde kadın yine balkonda oturmuş çay içiyordu. Selam verdiğimde sokakta sadece benim odamın ve onun balkonunun ışığı yanıyordu. Bende ve onda dizüstü olduğundan balkondan yazışmaya başladık. Bana, sigarayı bıraktığını yazdı. Bende niçin dediğimde, sen üzülmeyesi diye bıraktım dedi ve yazışmada 2 dakika gibi bir duraklama oldu çünkü balkondan birbirimize bakıyorduk. Bana yarın eşinin çocuklarla memlekete gideceğini ve kendisinin gitmeyeceğini yazdı. Sen neden gitmiyorsun dediğimde gülücük göndererek sen üzülmeyesin diye yazınca ben balkonda seslice güldüm. Aslında kadından hoşlanıyordum ve Nietzsche nin dediği gibi sevgi en kutsal hazinedir sözünü yememek için kadına keşke senin gibi birini bulsam ömür boyu mutlu yaşarım dedim. Kadın ondan sonra daha yazmadı ve iyi akşamlar diyerek içeri girdi.
Hatamı yaptım acaba diye kendi kendime kızarken sabah erkenden eşi ve çocuklarıyla vedalaştığını gördüm ve vedalaştıktan sonra bizim kata baktı. Ben perdenin arkasında izlediğim için beni görmedi.
Aynı gece bizimkiler nedense erkenden uyudular. Kadın gece 3 gibi balkona elinde çayla çıktı ve oturumu açık olduğunda bir cesaret yazmaya karar verdim. Dün sana yanlış bir şey mi söyledim diye yazdım ve cevap olarak benden hoşlanıyor musun dedi. Bende evet cevabını yazdım. Kendisinin evli olduğunu yazdı. Bende karşılık olarak sevgi cesaret ister yazdım. Sokakta hiç kimsenin ışığı dahi yanmıyordu. Kadın bana bizimkiler gitti evde yalnızım. Yalnızlıktan nefret ediyorum yazdı. sabaha kadar vakitte geçmez artık dedi. istersen gel bana muhabbet ederiz dediğinde içimi hem bir korku hem de bir heyecan sardı. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Cevap olarak gelmek istediğimi yazdım ve o da aşağı inip kapıyı yavaşça açacağını söyledi. Ben daha çok heyecanlandım ve az kalsın evin kapısının anahtarını almayı unutuyordum. Aşağı indiğimde sokakta ve evlerin balkonunda kimse var mı diye iyice baktım ve karşıya yürümeye başladım. Eğer bir gören olursa çok büyük rezillik olurdu. Artık bu mahallede ne onlar ne de biz kalamazdık. Bir gayret diyerek karşıya yürüdüm. Zaten beş altı adımlık mesafeydi ama içimi bir korku aldı ve midem bulanmaya başladı. Kadın kapıyı yavaşça araladı ve beni hemen içeri çekti. Kendisi de heyecandan nefes nefese kalmıştı. Adrenalin yükseldiğinden ben kadının dudaklarından öpmeye başladım. Tam yukarı çıkacakken dışarıdan bir ses duyduk. Sessizce dinlediğimizde yoldan geçen birileri olduğunu anladık. Evine gittiğimizde kadın hemen beni yatak odasına götürdü. en az 45 dakika kadar seviştik. Birleşme anında ikimizde konuşmuyor yalnızca bedenlerimizin ateşiyle birbirimize sarılıp öpüşüyorduk. Kadın korkuyordu ama benim hiç bir şey umurumda değildi. Daha çok sevişmek istiyordum. Fiziği hiçte yaşı gibi değildi. Çok hoşuma gitmişti ve ben öpüp bırakmadıkça kadın, geç oldu dedi. Ben biraz daha kalmak istediğimi söyleyerek tekrar göğüslerini öpmeye başladım. Zaten iki kez geldiğimi söyledi. Bende kadının durumuyla benim durumumu karşılaştırınca kadına hak verdim. Çünkü hemen üst katında akrabaları oturuyordu. Benimle beraber aşağı kadar indi ve ben yine doyamadığım için aşağıda da kadının dudaklarından ve göğüslerinden öpmeye başladım. Kadın tamam artık diyerek beni dışarı itti. Bizim evin kapısına geldiğimde hala kadınla birlikte olmak isteği vardı. Eve geldiğimde sabaha kadar uyumadım ve balkonda oturdum. Açık olan msn ninden bir şeyler yazmasını bekledim ama bir şey yazmadı. Ben, seni seviyorum diye mesaj yazdıktan sonra msn i kapadı. Ertesi gün kadını düşünmekten işimi yapamaz olmuştum. Eve geldiğimde kadını balkonda yan komşuyla konuştuğunu gördüm. Bana kaçamak bakarak gözlerini kaçırdı ve o günden sonra kadın benimle konuşmadı. Sanırım kadın pişman olmuştu. Sonradan bende pişman oldum ama kalbimde her zaman sevgisini besledim. Şimdi ara sıra gördüğümde selam veriyorum ve sadece bana iyi günler diyor. Neden beni kabul ettiğini ve sonrada ilişkiyi bitirdiğini anlamamıştım ama sanırım bir boşluktaydı yada ilişki ilerlerse duyulacağından korktuğunda vazgeçti. O nu asla unutamadım. Hala seviyorum ve bazen balkona çıkınca konuşur diye bekliyorum ama beni görünce içeri giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder