3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Annemin Arkadaşıyla Seviştim




slm ben İstanbul den arda hemen hikâyeme geçeyim annemin selin diye bir arkadaşı vardı ve hemen her gün bize geliyordu bir selin hanım bize geldi ve annemi beklemeye başladı o sırada annem işte ve geç geleceğini söylemiş ti
ben de bu fırsat bu fırsattır diyerekten selin hanımla muhabbet etmeye başlamıştım sohbet ilerleyen dakikalarda koyulaştı onu götten sikmek için nelerimi vermezdim neyse konumuza döneyim artık kendimi kaybetmiş ve bir den dudaklarına yapıştım ilk başta ne yapıyorsun sen demesine rağmen ben devam ettim onunda istediğini biliyordum ve yavaşça elimi eteğine götürdüm ve eteğini çıkardım altında tanga vardı ve tangasını çıkardım o da artık zevkten dört köşe olmuştu ve onu deliler gibi sikmeye başlamıştım inliyordu annemin yatak odasına geçtik ve domaldı götten sikmeye başladım götü o kadar güzeldi ki beni çıldırtıyordu 10 dakika botunca siktim ve yarağımı ağzına aldı ve sakso çekiyordu ondan sonra bacak omzu pozisyonuyla sikmeye başladım artık diyordu yeter annen gelecek ve ben de onun gelmesine daha var dedim ve devam ettik amını sikmeye 10 19 devam ettikten sonra ve göğüslerine boşaldım bu kadın beni çıldırtıyor offffff  şimdide kızına göz koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder