3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

29 Ağustos 2013 Perşembe

Babam Kocam Oldu




Ben şimdi 30 yaşındayım evliyim çocuklarım var bundan 5 yıl önce annem öldü. Köyde yaşarız. Annem ölünce de babam yalnız kaldı. Evlenmek istedi ama bir türlü olmadı. Babam daha genç sayılır
iyi bir erkektir evde mağdur olmasın diye ben babamı yanıma aldım beraber yaşamaya başladık. Bir kaç ay geçmişti. Çok iyi geçiniyorduk benim kocam da pek aklı uzuna kısaya ermez saf kalpli bir adamdır asla kötülük düşünmez ve beni iyi dinleyen bir kocadır. Günler geçtikçe ben sanki babamın erkekliğini daha iyi hissediyordum. Bunun nedeni de ben evlenmeden önce onları bir kaç kez gözetlemiştim. Babamı annemi inanılmaz bir zevkle sikerken görmüştüm. Benim aklıma o günler geliyordu hep. Üüstelik ben böyle seks yaşamıyordum. Aklımdan babam bir de beni sikse ne olur ki zaten adam ne zamandır am görmeyen adam diyordum.  Daha da iyi siker hem diyorum dedikçe de tahrik oluyorum tabi ve kafama koydum bu işi ama babam ne der derdi var tabi. Ben kocamın olmadığı anlarda ben babamın yanında tam bir seksi halimle duruyorum göğüsler bacaklar görmesini sağlıyorum hatta artık kocamdan bile çekinmiyor yanlarında öyle duruyordum ara sırada babamın tahrik olduğunu fark ettim bu iş tamam dedim ve kocamın olmadı bir gecede hasta olmuş gibilerde babaaaaa diye seslendim gel hastalandım dedim babam hemen odasından fırladı geldi atlet şort ile ne oldu yavrum dedi baba midem şurası dedim ağrıyor çok dedim ne yapayım yavrum dedi ben zaten sığamaya çalışıyorum sırt üstü vaziyetteyim baba sen şurayı bastı biraz sığa aşağıya doğru bağırsaklarım bile ağrıyor bir şey mi dokundu derken babam karnımı 2 eliyle göğüslerimin altında aşağıya ta göbeğin altına kadar götürüyor karnımda cırt cırt ediyor tabi taaaa aşağıya gelince de am kabardıkça kabarıyor böyle yaparken yaparken de babamda neticede dul bir adam tabi elbette ve elini taaaa aşağıya indirdi avucunu amın üzerine koydu burasıda ağrıyor mu yoksa kızım dedi bende güldüm neden güldün yavrum dedi ağrıyor da ondan sığa madem orayı da dedim ellemeye başladı ama sular da akamaya başladı ve babam artık benim memelerimi de zaten emmeye başlamıştı ki seni sapasağlam yaparım ben şimdi dedikçe de dudak ve memeleri emdikçe emiyor yaladıkça yalıyordu beni çıplacıkta etmişti hemen de ve kendi de nesi varsa attı ki babamın yarağı aynen kaskalın dimdik ti yine ve yalayarak bacak arama girdi geldi amın başına açtı 2 yanına birde ne görsün ki tertemiz bir am tazecik bir am daracık bir amı yemeye doymuyordu ve benim amın üzerine dikti de öyle bir kökleme yaptı ki ben o an da deli gibi oldum ahhhhhhhhhhhh babacımmmmmmmmmmmmm benim diye bağırıyordum babam yıllardır am sikmemiş artık beni parçalarcasına sikiyordu hem de hiç acımadan. Her şekilde sikmeye başladı beni. o yarağı ağzıma tıkıyor kafamı basıyordu gerçekten de babamın yarağı da baba bir yarakmış. kocamın ki ile baya farkı da vardı bir kaç santimde olsa amın içinde inanılmaz şekilde fark ediyordu taaaaa en tatlı yerime kadar değiyor amı 2 yana kasıyor am içinde ne olduğunu iyi biliyor elbette ve beni bu şekil sabaha kadar defalarca sikti.  siktirdim doyamıyordum bu yarağa bir türlü ve de öyle bir anımızdı ki artık beni kollarının arasında sıkıyor basıyordu bende aynen ona öyle yaparak yarak en tatlı en derinde patlamıştı atıyordu mermilerini oraya attıkça da attı attı hem de 12 den vurmuştu tamda daha beni o gecede haile bırakmıştı ve o andan itibaren artık ben babamın da karısı gibi oldum nasıl ne zaman isterse öyle sikiyordu hele o götten siktiği zamanlarda bana asla acımazdı ben ne yaparsam yapayım yarağı yerine oturtur bana o zevkleri acısı ile tatlısı ile yaşatıyor mükemmel bir erkekti babam. ve artık babam sanki benim asıl kocam gibi idi beni her gün sikerdi . Hep evde ya bende öyle benim her gün işimi bitirir istediği gibi siker. Buna ben de doymuyorum inanılmaz bir zevk yaşıyorum tabi ki öyle olmasa zaten siktirmem ne bileyim bu zevki kocamda bulamıyorum bende bilmiyorum nedenini ya babamın 3 santim kadar yarağı büyük ondan yada babam sikince oluyor bu zevk diyorum ama ben bu zevki yaşıyorum kocam da siker sikmez değil ama babamın zevkini bulamıyorum şimdi bende hem babamın hem de kocamın çocuklarını bile doğurdum bunu ben ve babam bilir ve ben 2 kocalı bir kadınım artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder