3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

29 Ağustos 2013 Perşembe

Kadın kadına




Ben erkekleri severim, kendi hemcinslerimle hiç ilgilenmedim. Fakat iki yıl önce bir yeni yıl partisinden dönerken bu konudaki fikirlerim değişir gibi olmuştu.
Partideki arkadaşlardan bir çift arabalarıyla beni eve bırakmak istemişti. Kadın olanı bizim firmanın çalıştığı bankada şeftir, sevgilisi olan adamı ise daha önce görmemiştim. Evin önüne gelince hanımefendi şaka yollu tutturdu, “Sen şimdi sarhoşsundur kapıyı bulamazsın.” deyip sevgilisini arabada bıraktı apartmana benimle beraber girdi. Merdivenlerde tam bizim katın olduğu yerdeyken otomat söndü. Bana sarıldı ve dudaklarımdan öptü. Onu ittirip, “Ne yapıyorsun sen!” diyebilirdim ama ya sarhoşluğun etkisi ya da o an hoşuma gitmesinden midir nedir ben de ona cevap verdim. Bundan cesaret alarak beni öpmeyi sürdürürken mantomun düğmelerini açıp elbisenin üstünden her yerimi yokladı. Yüzüm boynum da onun tükürüğüyle epey ıslanmıştı. Bir beş dakika apartman boşluğunda öpüştükten sonra onu ittirip, “Bu kadar yeter, hadi ben eve giriyorum.” dedim. Sonuçta boşandıktan sonra ailemle kalıyordum. O da “Gitmeden önce benden etkilenip etkilenmediğini öğrenmek istiyorum, lütfen sana dokunmama izin ver.” dedi. E hadi bakalım başımdan savayım diye isteğine boyun eğdim. Elini eteğimin ve külotlu çorabımın altından sokup gerekli yerleri avuçladı, sıvazladı. Sonra da “Az ıslanmışsın, benimkini sular seller götürüyor.” dedi ve ilave etti. “Sen de benimkine dokunmak ister misin?” Onu reddettim ve vedalaştık. O kendi evine gitti, ben de anahtarla kapıyı açıp kendi evime. Ertesi hafta bankada karşılaşınca ben epey utandım ama o hiç bir şey olmamış gibi davranıp yılbaşından aklında hiç bir şey kalmadığını söyleyince ben de fazla üstelemedim. Acaba o yılbaşı gecesi isteklerine boyun eğseydim neler olurdu acaba diye hala düşünürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder