3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Kızla Otobüste




Geçen hafta günlerden Cumaydı Okuldan şehrime Ankara'ya gelmiştim eve gitmek için bir otobüse bindim hemen peşimden de 3 üniversiteli kız. Bana en yakın olan kızın hemen ilk anda gereksiz yere fazla yaklaştığını hissettim.
Solumda duruyordu sol kolum otobüsün tutma kayısındaydı sağ elimde önümdeki koltuğun kenarında birden sol elimde bir sıcaklık hissettim, kafasını nerdeyse eliyle yaslayacaktı biraz daha ilerledim o da yaklaştı sol elimi koltuğun kenarından tuttum oda hemen elimin üst kısmından tuttu eli yavaşça aşağı kaydı ve dokundu biraz durdu başını çevirdi ve irkilerek geri çekti. Farkında olmadan yaptığını sandım, elimi bende koltuğun yanından tutamaya başladım o da elini yine elimin üstünden tutmaya başladı bir daha elime dokundu. sonra yine çekti elini daha aşağıdan tutmaya başladı ama bu sefer elimin üstünde göğüsleri vardı utandım ve otobüsten indim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder