3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Enişteme Karşı Koyamadım




1 yıl önceydi. Ablamlarla beraber pikniğe gitmiştik. Bir dere kenarında yer bezi serip oturduk eniştem mangalı yaktı ve ablamla ben dereye ayaklarımızı sokuyorduk ilerleyen dakikalarda eniştemin diğer arkadaşları
ve ablamın arkadaşları geldi baya kalabalıktık ablam arkadaşları ve ben derede şakalaşırken ayağımı taşa çarpıp dereye düştüm sırılsıklam ıslanmıştım ve yanımda hiç bir giysi yoktu bir süre öyle durdum daha sonra ablamdan izin istedim yeğenimi alıyım ben gideyim diyordum siz keyfinize bakin dedim o da tamam dedi enişten sizi bıraksın dedi kabul ettim ben de seviniyordum o ortamdan çıktığıma arabaya oturduk eniştem yeğenimi kucağımdan aldı çocuğu ıslatma benim kucağımda dursun sen sür dedi tamam dedim ve aslında ablamın niyetinin beni oradaki biriyle tanıştırmak olduğunu söyledi ve kendisinin bunu hiç onaylamadığını da eklemişti. Eve geldiğimizde çocuğu sen üzerini değiştir öyle gel al dedi güldüm ve şaka yaptığını düşündüm ama ciddiydi evim müstakil ve bir bahçenin içinde olduğu için kapıyı kapatmadan içeri girdim. Yatak odasına girdim ve acele üzerimi değiştiriyordum eniştemi fazla bekletmemek için. Birden kapının sesi geldi rüzgardan kapanmıştır diye düşündüm. Çekmeceyi açarken birden gözüm yatak odasının kapısına gitti ve eniştemi görünce o çırıl çıplak halimle korktum içim ürperdi ablamın söyledikleri geçiyordu aklımdan çık diyordum ama dinlemiyordu beni sadece çok tatlısın diyordu o arada yeğenimi kucağından indirdi ve bana doğru geliyordu geniş omuzlu ve de çok yakışıklıydı kalbim duracak gibi olmuştu istemiyordum ama karsı koyamıyordum da yapma diyordum sessizce bana sarılıp öpmeye başlayınca karşı koyamıyordum yapma diyordum ama istiyordum onu beni ters çevirip göğüslerimi ve amımı okşuyordu çok hoşuma gidiyordu ve kendimden geçmeye yetmişti boynumu yalıyordu nefesini hissediyordum boynumda , ablam geliyordu aklıma ve eski esim pişmanlık duyuyordum ama çok istekliydim ona doğru dönüp gömleğinin düğmelerini açıyordum beni izliyordu elleri belimde gülümsediğini hissediyordum ama yüzüne bakmak gelmedi içimden. Gömleğini çıkardığımda avuçlarımı onun vücudunda gezdiriyordum dudağıma yapıştı ve öpüyordu beni. Dudaklarımdan boynuma geçti ve göğüslerimi iki avucunun eline alıp okşuyordu ve de dilinin ucunu gezdiriyordu yalıyordu beni yatağa yatırıp üzerime çıktı ve kaldığı yerden devam ediyordu dudaklarıyla göbeğime ordan da amıma geçmişti. iştahla yalıyordu beni ve amımın dudaklarını koparırcasına içine çekiyordu. Elleri göğüslerimdeydi ve okşuyordu. Daha sonra doğrulmuştu ve pantolonunu çıkarıyordu penisi harika görünüyordu başını amıma sürtüyordu ve ben zevkten ölüyordum kalbim çok hızlı çarpıyordu yeğenimin ağlaması bile umurumda değildi sürtünüyordu ama girmiyordu içime hadi diyordum gir içime sik beni diyordum yavaşça girmeye başladı çok yavaş ve dikkatliydi ve ben onu daha çok hissediyordum o hızlandıkça inlemelerim çoğalıyordu ve ben inledikçe o daha derin giriyordu içime çok sürmemişti üzerimden kalktı yatağın kenarına oturdu ve bende penisinin üzerine oturdum onun kucağında oturup kalktıkça daha da hızlanıyordum hiç bitmesin istiyordum. Kucağından kalktım ve dolabın kenarına ellerimi dayadım kalçalarımı ona doğru uzattım ve amıma o pozisyonda girmesini istiyordum bacaklarımın arasından görünen amımı yalıyordu tekrar dudaklarıyla kalçalarıma oradan sırtıma gelmişti tekrar boynumdaydı dudakları. Elleri göğsümdeydi ama daha sonra belimden kalçalarıma doğru indirdi benim içime girerken kendine doğru çekiyordu daha hızlı diyordum ve daha derin gir ve dediğimi de yapıyordu en son birden içimden çıkıp kalçalarıma boşalmıştı. Beni hala kendine doğru çekiyordu yatakta uzanıyorduk öylece. Ne o bir şey diyordu ne de ben. Yeğenimin sesi geliyordu kalkıp bakmak içimizden gelmiyordu birden bana doğru döndü ve pişman değilim dedi ben de değildim ama kendimi berbat hissediyordum git dedim kızıyor musun bana diyordu konuşmak istemiyordum hala bazen geliyor çok nadir bazen yalnız geldiği oluyor ayni şeyleri yaşıyoruz ama ne kadar sürer bilmiyorum. Birbirimize duygusal anlamda bağlanmadıktan sonra bir şey olmaz sadece seks partneri olarak kalabiliriz diyorduk ve birbirimizi kandırıyorduk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder