3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Kardeşimin Arkadaşıyla Seviştim




merhaba ben 27 yaşında bekar bir bayanım biz 2 kardeşiz kardeşim erkek onun arkadaşları devamlı bize gelirdi bende içlerinden bir tanesini hep keserdim ve bir gün bize geldi
yine ben bir şeyler bahane etmiştim evde kimse yoktu o gelince bir şeyler içtik dedim kandırdım seni gel diye bize oda dedi neden böyle bir şeye ihtiyaç duydun yaklaştım ona birden dudaklarına yumuldum dakikalarda seviştik ve eve biri gelmeden işi halletmemiz lazımdı o bana sesleniyordu ama ben kardeşinin arkadaşıyım olmuyor lütfen dur diyordu ama biliyorum ki oda beni istiyordu o yüzden durmuyordum ve devam ettik onu soydum ondan sonra bende soyundum o ıh mıh diyordu ama beni görünce çıplak birden saldırdı üstüme hemen domalttı. çok sert soktu kutuma. kuru kuru canımı yaktı. Çantamdan çıkarıp krem verdim. Sen yağla dedi. Aletini bir güzel yağladım. Elimle bile tutamaıyordum o kadar kaygan hale getirdim. yine girdi. Çatır çatır sikti.dedi ki ama kardeşin bende dedim ona sen söylemezsen kimsenin haberi olmaz ara sıra da böyle kaçamak yaparız ve birlikte olduk mükemmel bir zevkti o heyecan o zevk ve tat anlatılmaz yaşanır.
size diyeceğim eğer kardeşiniz varsa erkek onun yakışıklı arkadaşlarından biriyle denemeniz ondan sonra 1 yıl sevişmeseniz bile yetecektir o zevk size.
hala ara sıra görüşüyoruz ve birlikte oluyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder