3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Ateşli Lezbiyen itirafı




Selam arkadaşlar size yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım. Ben bir süre önce mesleğim gereği sabahları elbise değiştirmek zorunda olduğum için aynı odada 10 bayanla beraber giyinip soyunuyoruz yine normal günlerden bir gün,
elbisemi çıkarırken tam sağımda aramıza yeni katılan bir bayan arkadaş soyunuyordu.
Ben formamı giydim ve arkasından geçerken benim yüzüme baktı merhaba dedi bende hoş geldin ve falan filandan sonra bana inanın çok güzel kokuyorsunuz dedi ben gülümsedim parfümümün ismini söyledim bana parfümünüz değil kokan, dedi ve o arada başka arkadaşlar geldi ve bizim konuşmamız yarıda kaldı.
Benim aklımda ne demek istedi diye takılmıştı ama bu arada hoş bir kızdı ve dikkatimi çekmişti. Aradan iki gün geçti ama bir türlü karşılaşamadık .üçüncü gündü ben cebimde bir şey unutmuştum soyunma odasına geri geldiğimde yeni gelen kız yeni soyunuyordu, ve ben gülümsemeyle merhaba nasılsın dedim benim dolabım onunkinin yanında olduğu için hafif dokunarak yanına geldim. Pantolonunu çıkarmış ve altında beyaz bir dantelli külot vardı ama kılları gözüküyordu daha iyi görmek için dolabın alt tarafına doğru eğildim ve baktım harika gözüküyordu.
Bana kokumun güzel olduğunu söylemiştin ama parfüm değil dedin sana hoş gelen hangi kokuydu diye sordum biraz gülümseyerek bana bacak aran çok güzel kokuyordu dedi ben nasıl aldın kokusunu dedim, bana ben alırım, çünkü aradığım hep bu koku dedi ve ben sulanmıştım zaten. Peki buldun mu dedim bana buldum ama izin verirse koklarım belki dedi bu arada ben ona koku bana ait olduğuna göre benim mi izin vermem gerekiyor dedim ,bana herhâlde dedi ben bir saat sonra buraya artık kimse gelmez o zaman sende buraya gel ve kokla dedim ve dışarı çıktım çıktığımda kalbim yerinden çıkacak gibiydi kız bir harikaydı bu kadar yuvarlak kalça görmemiştim külottan amının etli ve dolgun olduğu belliydi tam bir saat sonra soyunma odasına geldiğimde kız içerideydi ben içeri girdim evet şimdi sakiniz dedim evet dedi ben hadi çok istediğin şeyi gerçekleştir dedim ben sağı solu keserken o yavaşça eğildi eteğimi kaldırdı başını amıma doğru getirdi ve gerçekten kokluyordu bende görmek istediğim için eteği ben kaldırdım.
Gözleri kapalı bir şekilde kokluyordu bana dokuna bilir miyim dedi evet ama çabuk dedim ve kilotlu sıyırdı ve amıma dudaklarını sürtmeye başladı ben uçuyordum ama bir yandan da korkuyordum tam en güzel yerinde toparlandım sonra dedim ve bir gelen olur deyip ayrıldım.
Akşam olmuş ve yine giyinmeye inecektim ama biraz geç indim ben indiğimde herkes geç kaldın acele et dediler ve bir iki sohbet onlar gitti, âmâ kız henüz yoktu belki de gitmişi diye düşünürken içeri girdi ve ben heyecanlanmıştım merhabalaştık ve soyunmaya başladı bana ne zaman devam edelim dedi ben elini çabuk tutarsan şimdi olur dedim ben kapıyı görecek şekilde ayakta durdum o al tarafımı sıyırdı ve yalamaya başladı.
Yalıyor inliyor ve beni boşaltıyordu derken dilimi kıçıma soktu ve aya kalktı bana arkadan sarıldı amını götüme yaslamıştı ve oda boşaldı ama ona yetmedi ben döndüm benim dudaklarıma sarıldı ve kendi külotunu sıyırdı gözümüz bir şeyi görmüyordu amını amıma yasladı ve sürtmeye başladı derken ikimizde boşalmıştık tam son öpücükleri de attık birbirimize ve içeri başka bir kız girdi yanı bizi yakalamıştı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder