3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Denize Üstsüz Girdim




Çok çılgın bir bayan iş arkadaşım vardı. Denize üstsüz girdiğini söylemişti. Ben de üstsüz girmek istiyordum ama cesaret edemiyordum. “Bikininin üstünü çıkar,
sağa sola bakmadan denize gir” demişti. Kocam da bana yarı şaka yarı ciddi “istersen üstsüz yüzebilirsin” diyordu. Denize gittiğimizde arkadaşımın söylediğini yapmaya karar verdim. Eşime "üstsüz girsem kızar mısın?” diye sordum. Kızmayacağını söyledi. Arkadaşımın söylediği gibi bikinimin üstünü çıkardım hiç sağa sola bakmadan denize yöneldim. Utançtan yüzüm kıpkırmızı oldu ama gerçekten sudan çıkarken insanların bakmadığını fark ettim. Çünkü zaten denizde bir sürü üstsüz turist vardı. Ama gerçekten çok heyecan verici bir şeydi. Göğüslerimin sağa sola sallanmaları eşimin çok hoşuna gitmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder