3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Evli Çiftle Sınırsız Fantezi




daha önce nete tanıştığım fatih beyle konuşuyorduk muhabbetimiz ilerlediğinde kendinin bir fantezisinin olduğunu söyledi bunu da yaşamak istiyorlarmış ama güvenecekleri birileri olmadığından dolayı yapamıyorlarmış neyse ben fazla uzatmadan direkt konuya girmek istiyorum
biz fatih beyle buluşup konuştuğumuzda yanında Aysu diye bir bayan vardı eşi olduğunu söyledi bende gerçekten böyle bir bayanla seks yapmayı çok isterdim çok tatlı hoş narın bir bayandı Aysu hanım konuşmalarımız dinliyor bir yandan da beni kesiyordu biz artık kararlaştırdık bu gece birlikte olacaktık Aysu hanımla birlikte olmak için gerçekten çok şey verirdim ama bu vücut o bakışlar beni orda hazır hale getirmişti biz evlerine doğru yola çıktık Aysu benim arabaya bindi fatihse kendi arabasında eve doğru çıktık eve vardığımızda kapıdan içeri girer girmez artık bende dayanacak güç kalmadığından direkt Aysu’nun dudaklarına sarıldım oracıkta her yerini yalıyor emiyordum üzerinde tek parça bir elbise mini tarzında çok güzeldi onu bir hamlede çıkardım biz ayakta bir birimizi yiyor bitiriyorduk fatih te oturmuş bizi izliyor bakınıyor sıkını çıkarmış 31 çekiyordu ben Aysu’yu bir çırpıda soydum memelerini, oradan o güzel amcıgını yalıyor bitiriyordum. artık dayanacak gücü kalmamıştı sık beni kocacığım diyor mırıldanıyor her yerini yalamak istiyordum bu arada koltuğa yatırdım Aysu’yu. amının derinliklerine dilimi sokuyordum. Ben de artık kendimden geçmiş bir şekilde okşuyor emiyordum her yarını bu arada fatih te geldi benim yaragımı ağzına aldı eşine hazırlıyordu eşini iyi sikmemi istiyordu. yarağa doyurmamı, her deliğinin bana ait olduğunu söylüyordu bende dayanamıyor Aysu’nun derinliklerine girmeye çalışıyordum. fatih te taşaklarımı yalıyor sik o senin karın diye bağırıyor Aysu kaç kere boşaldı bu arada gerçekten hatırlamıyorum kasılıyor haykırıyor sikin beni kocacığım sikin diye bağırıyor tabiki bu kelimeler beni daha çok tahrik ediyordu bende boşalmak üzereydim geliyorum dediğimde ne olur ağzıma ver onu yalamak istiyorum ağzıma boşal diyordu ben Aysu’nun ağzına boşaldığımda fatih te yardımcı oluyor benim yarakta kalan menileri yalıyor Aysu’ya eşlik ediyordu o gece sabaha kadar değişik şekillerde Aysu’yu yarağa doyurdum fatihin de ağzına boşaldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder