3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

29 Ağustos 2013 Perşembe

Komşu Kızını Siktim




Size hemen kapı komşumuz olan Ayfer ablanın kızı Hatice ile aramızda yaşanan seks dolu hikayemi anlatmak istiyorum, Hatice üniversiteyi yeni bitirmiş bir kız ve gününü evde bilgisayar başında oturarak geçiren biri,
bir gün bilgisayar başında takılıyorum Hatice msn e geldi, bu arada aramız iyidir yani sohbetimiz falan var , dediğim gibi geçen msn e geldi , bir kaç dakika sonra slm yazdım o da bana yazdı başladık sohbete , neler yapıyorsun nasılsın , işte günün nasıl geçti , neler yaptın , anneler nasıl falan filan derken bu yalnızlıktan söz açtı ve okullar kapandı kapanalı evde otur otur canım çok sıkılıyor dedi ,
bende kendini yalnız hissettiğin zaman bana haber verirsin çıkar dolaşırız , bende evde oturuyorum öyle ,, canım sıkılıyor yapacak bir şey bulamıyorum, senin ne demek istediğini çok iyi anladım dedim, oda o zaman şimdi gelsene oturalım sohbet edelim , canım çok sıkılıyor valla yapacak bir şeyim de yok.. dedi .. Hatice bana bunu dediğinde saat gece 11 30 a falan geliyordu, şöyle bir baktım evlerinin ışıkları sönmüştü , Hatice nin odası benim odanın penceresinden görünmüyor , diğer tarafa düşüyordu, saat geç oldu istersen yarın takılalım dedim ,
oda saat geç olsun ne olacak ki , hem bizimkiler uyuyor öyle oturur rahat rahat sohbet ederiz dedi, şimdi bizimkiler uyuyor gel deyince benim aklıma bin türlü şey geldi, zaten baya ateşli bir kız .. tmm o zaman kapıyı aç geliyorum dedim, oda bana kapıdan değil benim odaya dolan seni pencereden alayım dedi , bende kabul ettim , on dakikaya kadar penceresinin önüne dolandım ve tıklatmaya başladım, hemen perdeyi açıp baktı ben miyim diye, sonra camı açtı ve beni içeri aldı, altında pembe bir eşofman vardı , hani iri kalçalı bayanlar giydiğinde kalçaları eşofmana yapışır ,
iç çamaşırına kadar tüm hatları belli olur ya o tarz bir eşofmandı, Hatice zaten iri kalçalı bir kızdı, yani bir odada onunla yalnız kalan bir erkek illaki Hatice ile sevişmeyi düşünür, kız kendine insanları çekiyordu, insan dediğim erkekleri, çok seksi bir kız ve çok masum bir görünüşü vardı, üzerinde ise beyaz askılı bir gecelik vardı, sutyen giymemişti o yüzden göğüs uçları.
o göğüs uçlarını görür görmez aklım başımdan gitmişti zaten, parmaklarıma sıkmak ve sonra dişimle küçük ısırıklarla Hatice’yi deli etmek isterdim.  hani hayal kurar mısınız bilmem ama ben arada hayaller kurarım böyle bir kız düşünürüm, ben onun üzerindeyken o bana istekli bir şekilde yapma falan diyecek, naz gibisinden , ben onu dinlemeyeceğim ve onu sikmeye devam edeceğim. işte bu hayallerin kızı Hatice’ydi, her neyse içeri girdim ben, odası çok güzeldi, çok düzenli ve çok güzel kokuyordu, benim geleceğim için sanki biraz hazırlık yapmış gibiydi, içeri girdim ve yatağının üzerine oturdum, başladık sohbete, msn de ne konuşmuşsak hemen hemen onları tekrarlıyorduk. çünkü konuşacak başka pek bir şey yoktu,
bir ara bana kız arkadaşımın olup olmadığını sordu, bende evet var dedim ve bana ondan bahseder misin dedi, bende tabi ki dedim , benim için bir sakıncası yok , üç yıla yakındır çıktığım ve ciddi düşündüğüm bir kız arkadaşım var ismi sema , başladım anlatmaya, beni bütün dikkatli ile dinliyor arada bazen sorular da soruyordu, sonra birden bana daha önce onunla yatıp yatmadığımı sordu, önce anlamak istemedim, nasıl yani falan dedim oda işte ilişkiye girdiniz mi diye sordu, neden soruyorsun bunu dedim , o da merak ediyorum dedi, yani merak ettiği şey daha önce bir kızla ilişkiye girip girmediğimdi , bu konuda tecrübemin olup olmadığını merak ediyordu, bu kız bu gece bana verecekti ben bunu anlamıştım, o yüzden bende işin piçliğine kaçmaya başlamıştım, kendimi anlatmaya başlamıştım, daha önce bir kaç kızla yattığımı söyledim,
ilk yattığım kızın bakire olduğunu ve o yüzden arkadan girmek zorunda kaldığımı söyledim, ama bir kaç defa da öncen girdiğimi söyledim, beni dinliyor ve eliyle bacaklarını okşuyor ama bana belli etmemeye çalışıyordu, sonra ellerini kaldırıp benim dizlerimin üzerine koydu, e sonra diyerek devam etti, bende ellerini tutarak sana bir soru soracağım dedim , oda heyecanlı heyecanlı  hadi sor bakalım dedi.. ellerini sıkı sıkı tuttum ve kulağına yaklaşarak -sen bakire misin? diye sordum , oda hiç duraksamadan evet diye cevap verdi, o evet dediğinde yanağına bir öpücük attım ve peki daha önce hiç bir erkekle birlikte oldun mu? yani önden değil ama başka bir şekilde ilişki yaşadın mı ? diye sordum oda tam olarak yaptım diyemem,
sadece bir kaç defa öpüştüm dedi, ben o cevaptan sonra Hatice’nin ellerini bırakmadan dudağından öpmeye başladım ve ellerini tutup sikimin üzerine koydum, aynı anda da dudaklarını öpmeye devam ediyordum, bir süre onu öptüm ve eliyle sikimi okşattım , bir süre sonra da penisini görebilir miyim dedi, bende tabi ama her şey karşılıklı bende senin amını görmek istiyorum dedim , oda önce ben seninkini göreyim sonrası kolay dedi, görmek istiyorsan aç bak dedim ve yatağına uzandım , yanıma geldi , fermuarımı açtı ve iç çamaşırımdan sikimi çıkartmaya çalışıyordu, sikim zevkten dolayı kalkmış ve çıkmıyordu, bir kaç saniye uğraştıktan sonra Hatice sonunda sikimi dışarı çıkartmıştı, iki eliyle sıkı sıkı tutuyor ve çok güzel diyordu,
bir süre sikimi okşadı ve daha önce hiç bu kadar yakınlaşmamıştım dedi, sonra ben Hatice ye sıra bende dedim , oda madem görmek istiyorsun o zaman aç bak dedi ve yanıma uzandı, ben kalktım ve üzerindeki dar eşofmanı aşağı doğru indirmeye başladım, altında külot vardı , beyaz bir külottu ve önü hafif ıslanmıştı, eşofmanını dizlerinin üzerine kadar indirmiştim ve daha fazla indirmemiştim, külotu görünce zaten benim sikimden akıntılar gelmeye başladı, zevk suyu ile sikimin başı ıslanmıştı, Hatice’nin amına yaklaştım ve külotun üzerinden amına parmak atmaya başladım, okşuyor ve daha çok ıslanmasını sağlıyordum, ben okşadıkça külotun üzerindeki ıslaklık büyüyor ve Hatice kendinden daha fazla geçiyordu, bir süre sonra külotu çıkartmamı ve öyle okşamamı istedi, benim canıma minnet dedim ve külotu da dizlerinin oraya kadar indirdim,
o kadar güzel bir amcığı vardı ki yeni tıraşlanmış , bir tane kıl veya tüy yoktu , dayanamadım ve hemen amının dudaklarını dilimle tükürülemeye başladım, tükürüklüyor ve amının dudaklarını ağzıma alıp emiyordum, emdikçe daha çok ıslanıyor, hatta akmaya başlamıştı , çok derinden bir sesle ıııhhhhhhhhhhhhhhhh ıııhhhhhhhhhhhh ıhıııhhhhhhhhhhhh diye inliyordu, artık çok azmıştım ve Hatice’ye girmem gerekiyordu, amcığını yalamayı bıraktım ve yanına giderek , içine girmeme izin verir misin diye sordum , o da tabi ki içime girebilirsin dedi, bende o zaman arkanı dön dedim, ama o arkadan istemiyor önden girmemi istiyordu, daha önce hiç tecrübesi yoktu ve ilk defa kendini siktirecekti, canının acıyacağını söyledim ve kremin var mı diye sordum , masasının çekmecesini gösterdi ve orda krem var onu kullanabiliriz dedi,
yattığı yerden hiç kıpırdamıyor ve kendini okşayarak inlemeye devam ediyordu, kremi aldım ve sikime çokça sürdüm, sonra Hatice’nin sırılsıklam amının üzerine de çokça sürdükten sonra Hatice’nin üzerine çıktım ve sikimi amcığının deliğinin üzerine dayadım, baş kısmını sokmak için itekledim ve yüz ifadesinin değiştiğini fark ettim , acı çektiği açıkça görünüyordu, tekrar denedim yine çok zorlanıyordu, sikimi amcığının deliğinden çektim ve parmağımı kremledikten sonra amcığını parmaklamaya başladım , ilk girişte canı çok acımıştı ama parmağım için onu alıştırdım ve bir süre parmağımla Hatice’ye girip çıktım, sonrasında tekrar bacak arasındaki yerimi aldım ve sikimi Hatice’nin amcığına dayadım, bu defa ilk iteklediğim de sikimin başı Hatice’nin amcığından içeri girmişti, içine sikimi itekledikçe inliyor ve acıdığını söylüyordu,
her soktuğumda az kaldı , tamamen girdi, az kaldı diyerek bunu teselli ediyordum , bir kaç dakika uğraştan ve Hatice’nin o acı dolu iniltilerinden sonra sonunda sikimin tamamını Hatice’nin içine sokmuştum , Hatice gözlerini kapatmış acının geçmesini bekliyordu, üzerine yattım ve hiç sikimi kıpırdatmadan bekledim , bir süre öpüştük , bir süre dilini emdim ve sonra tekrar girip çıkmaya başladım, artık Hatice’nin amcığı genişlemiş ve sikimi içine alabiliyordu, hızlı hızlı Hatice’nin amcığını sikmeye başladım , ben hızlandıkça Hatice’nin iniltileri yükseliyor ve daha hızlı sikmem için yalvarıyordu, ben boşalana kadar Hatice iki defa o kadar şiddetli bir orgazm yaşamıştı ki kıza bir şey olacak diye korkmuştum, sonunda bende gelmiştim ve Hatice ye birazdan boşalacağım nereye boşalmamı istersin diye sordum , oda içime boşal dedi ,
içine boşalacak kadar salak değildim tabi ki, amacı neydi bilmiyordum ama içine boşalmam dedim , oda o zaman boşalacağın zaman içimden çıkart ve göğüslerimin üzerine boşal dedi, tamam dedim ve sikmeye devam ettim , çok geçmeden artık dayanacak gücüm kalmamıştı ve sikimi amından çıkartarak meme uçlarıyla birleştirdim ve meme uçlarına boşalmaya başladım , o kadar çok boşalmıştım ki spermlerim meme uçlarından akıyor ve yatağa kadar gidiyordu, çok güzel bir sikiş yaşamıştık , orgazmdan sonra Hatice nin yanına uzandım ve çok iyisin gerçekten dedim , oda bana aynı şeyleri söyledi ve on on beş dakika dinlendikten sonra duşa gireceğini söyledi , bende duşa girmek için eve gittim , o gece bir daha görüşmedik , ilk seksimiz için bu kadarı yeterliydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder