3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

29 Ağustos 2013 Perşembe

Esrayla Unutulmaz O Gece




Esra diye kız arkadaşım var ama çıkmıyoruz. Arkadaşım sadece ama doğrusunu söylemek gerekirse kaşar. bu olay 1 ay önce gerçekleşti ne olduğunu ben bile anlamamıştım. Esra bakire değildi
zaten emindim bundan neyse konuya geçelim.
Bir gün eve doğru giderken gece 12 sıralarında Esra çıktı karşıma. Naber Murat dedi bende iyiyim Esracım dedim, konuştuk öyle. Bize gidelim mi dedi niye ki dedim, otururuz sohbet ederiz dedi. Tamam dedim bende. Neyse gittik zaten 23 yaşında tek başına kalıyor, evi var. Annemleri aradım arkadaşın evinde kalacağım dedim ve gittik evlerine. Mutfakta içki şişeleri vardı. Belli ki içki içmişti önceden, neyse geç şöyle misafir odasına dedi bende geçtim oturdum koltuğa televizyonu açtı izliyordum. Bekle ben şimdi geliyorum dedi 5 dakika sonra geldi, ama altında kırmızı bir tanga üstünde çok seksi bir dantelli sutyen. Gözlerime inanamıyordum, gerçekten çok güzeldi harikaydı. Geldi yanıma, hiç ses çıkarmıyorduk, üstümü soydu pantolonumu çıkardı, o da sutyenini çıkardı. Muhteşem göğüslerine gerçekten hayranlıkla bakıyordum. Aniden boxeri çıkardı alttan yalamaya başladı benim 19 cm lik baya bir kalkmıştı. Gerçekten muhteşem bir zevk alıyordum, ilk deneyimimdi, bağırıyordum zevkten. Esra birden tangasını çıkardı yatağa uzandı bana yalamamı söyledi. Bende eğildim, daha önce hiç yapmamıştım ama bir başladım ısırıyordum resmen. Esra da harika bağırıyordu. O öyle bağırınca daha fazla ısırasım geliyordu en sonunda dayanamadı boşaldı. Ama ben daha boşalmadım dedim yalasana biraz daha dedim. Tamam dedi, yattım yalamaya başladı 6 dk. geçmeden bende aniden boşaldım suratına, ama ölmüştüm zevkten. Bakire olmadığını biliyordum, amını çektim kendime doğru biraz ıslattım tükürüğümle sonra yavaş yavaş girdim içine. Sonra hızlandım, sonuna kadar kökledim. İkimizde bağırıyorduk harika zevk alıyorduk uçmuştuk. Sonra götten yapmak istiyorum dedim, kabul etti. İlk denedim girmedi, sonra bekle dedi krem getirdi içeriden arkama sür dedi yay her tarafa dedi. Kremi sürüp deliğine kadar yaydım. Sonra bir girdim ilk deneyişte tam isabet tam içeri kadar girmiştim. O çığlık atıyordu ben inliyordum zevkten 10 dakika geçmedi boşaldım aniden. Sonra banyoya girdik orada biraz öpüştük yıkandık çıktık o gece beraber yattık süperdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder