3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Kocamın Arkadaşı




Dün akşam kocamın kasım isimli arkadaşına oturmaya gittik kasımın erkek kardeşi de vardı 24 yaşlarında dar bir badi buz mavisi bir kot giymiş kot yakışmış ki ne yalan söyliyeyim eridim.

Adam etrafımda dolanırken gözümü alamıyor ikide bir adamın önüne bakıyorum sonrada bir gören var mı diye etrafa, öyle de giyinilmez ki kalınlığı bile belli gerçekten. Yemekte bir kere masanın altından adamın ayağı yanlışlıkla ayağıma değdi. O anda göz göze geldik ateşim yükselmiş heyecanlanmıştım adamda bir şey yok sadece benim içim fesat ondan sonra kaç sefer ayağımı aynı yere koydum adam tekrar dokunsun diye âmâ nerde. Misafirlik bitti eve geldik inanın kapıdan içeri girer girmez kocam bir saldırdı bana. Duvara dayayıp yırtarcasına üstümü başlımı çıkarmaya çalışıyordu şok olmuştum neler oluyor dedim. Görmedim zannetme adamı yedin gözlerinle dedi bana itiraz edecek bir şey bırakmamıştı. Orada başlayan sevişme 1 saat sürdü müthişti konuşa konuşa neler yapmadık ki demek ki heyecan işe yarıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder