3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Eski Kocamla Yatak Odasında Seviştik




Eski kocam annemin rahatsızlığını duyup geçmiş olsuna evime geldi… Karşımda görünce çok şaşırdım. Biraz sohbet ettikten sonra hastaneye geçmem gerektiğini ve isterse onun da gelebileceğini söyledim kabul etti.
Üzerimi değiştirmek için odama yöneldiğimde hiç aklıma gelmemişti olacaklar. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Pantolonumun düğmesini iliklerken kapı açıldı tepki vermedim. Belimden kavrayan bir çift el ve omuzlarıma kondurulan minicik bir öpücük teslim olmama yetti. Beni çok kötü domalttı. Ne olduğumu anlamadan arkadan girdi. Amcığımdan alevler çıktı bir anda. Kısa sürdü ama dizlerime kadar ıslandım. Tam boşalırken de çıkarıp sırtıma doğru fışkırttı. İtiraf ediyorum “Seni çok özlemişim”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder