3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Komşu Kızı Ebru 19 Yaşında




Komşu kızı Ebru 19 yaşında balık etli ama seksi biriydi, nişanlı olduğu için ilk zamanlar aklıma bir şey getirmiyordum ta ki telefon numarasını vermek için ısrar edene kadar.
Ama yine de tedbiri elden bırakmadım ve ne aradım ne mesaj attım aradan bir kaç gün geçti ve mesajı geldi. Selam falan derken muhabbet akşama kadar sürdü.
Bir ara seni elime geçirirsem ne yapacağım biliyor musun diye bir mesaj attım biliyorum dedi ve istiyorum dedi. Şaşırıp kaldım tabi ki. Ama yine de içim içime sığmıyor deliriyordum o gece telefonda konuşalım dedi kabul ettim. Uzun muhabbet sonrasında anlat bakalım eline geçirdiğinde ne yapacaksın dedi boş ver dedikçe üsteledi ve anlat dedi peki dedim. seni ellerimle soyup banyoya götürüp bir güzel yıkıyacağım sonrada ıslak ıslak yatağa getireceğim, sonrada vücudunun her yerine bal dökeceğim dedim…
e dedi devam et hadi dedi, ama sesi değişti bende devam ettim.
Amına bal dökeceğim ve sonrada o balı somura somura yiyeceğim deyince dur tamam dedi. Korktum niye dedim yarın size geleceğim devam edeceğim deyince yarını zor ettim. O da biliyordu evde kimsenin olmadığını sabah erkenden kapı çaldı fazla önemsemedim altımda boxer vardı o şekilde kapıyı açtım ki o geldi elifim komşumun seksi kızı geldi. Gel içeri dedim direk yatağıma gittik ve ben banyomu yaptım direk bal dök yala dedi. Dolapta bulunan kas balı alarak yatak odasını yolunu tuttum odaya geldiğimde elifim anadan doğma beni bekliyor benim sik durmadı fırladı hemen.
Balı sadece göğüs uçlarına ve amına döktüm başladım emmeye göğüslerinden aşağı inerken inlemeler başladı elifte devam et sakın durma dedi başımı salladım sadece, sonrada o güzel amını ağzıma aldım ve defalarca yaladım yaladıkça inliyor başıma batırarak zevk üstüne zevk yaşamak istiyordu… Parmaklarımla amının dudaklarını iyice kenara açıp amının içine dilimi sokmaya başladım sokup çıkardıkça deliriyor çıldırıyor altımda. Yalamayı bitirene kadar elifim 2 kez boşaldı. Biraz dinlendikten sonra altıma aldım ve sadece sikimi amına sürttüm defalarca durmadan içine girmiyordum kuduruyordu inadına girmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder