3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Karımla Misafirlikte




Arkadaşıma ailece oturmaya gittiğimizde karımın göz ucuyla arkadaşımın önünü süzdüğünü gördüm. o kadar heyecanlandım ki
birden kafamda fanteziler dolaşmaya başladı.
kaç gün kendimi sorguladım bir çıkar yol bulamadım
en son gittiğimizde yine aynısını yaptı çaktırmadan adamın aletine bakıyordu.
eve geldikten sonra o akşam sevişmeye başladık ve sevişme esnasında ona gördüklerimi sordum ilk önce inkar edecek oldu ama sonradan itiraf etti karısı ile konuşurken arkadaşımın aletinin çok iri olduğunu ve ilişki anında çok canı yandığını söylemiş o günden beride gözlerini alamıyormuş arkadaşımın önünden. kızıp kızmadığımı sordu bende kulağına arkadaşımın karısına yardımcı olmak ister misin diye sordum nasıl dedi.
Kocasını sen tatmin et dedim. o anda zaten içine girip çıkıyordum ıslandığını hiç görmemiştim. ve o günden beri de arkadaşım fantezilerimizde. bakalım sonu nereye varacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder