3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Karımın Arkadaşıyla Grup Yaptık




Ben özel bir şirkette yöneticiyim adım can eşimde özel bir şirketin muhasebecisi adı hale. Kendisi alımlı ve bakımlı bir kadındır. Neyse uzatmadan konuya geçelim. Yöneticilik yaptığım şirkette yardımcı almam gerekiyordu.
Bir çok yere ilan vermiştik bende gelen cv leri tek tek inceliyordum. Yine bir gün cv leri incelerken beğendiğim birini ertesi gün görüşmeye çağırdım ve yapılan görüşmeler sonucu işe aldım. Bir gün karısıyla buluştuklarında bende oradaydım ve yardımcım cem in karısının kalçaları ve göğüsleri harikaydı. O gece haleyle seviştiğimiz de cem in karısı aklımdaydı. Ne yapıp onunla birlikte olmadıydım. Cem i şehir dışına göndermiştim eve onun evine gittim. Gül kapıyı açtığında üzerinde ince bir gecelik vardı belli ki cem i bekliyordu. Beni görünce toparlanamadı. Ben çoktan içeri girmiştim. Cem in şehir dışında olduğunu bu gece gelemeyeceğini haber vermek için geldiğimi söyledim. Ardından birer kadeh bir şeyler içtik ben müsaade istedim ama gül beni bırakmadı belli ki çok azmıştı. O gece onunla birlikte olduk artık her cem gidişinde birlikte oluyorduk. Bir gün hale dedi ki cem leri yemeğe çağır. Bende aynen ole yaptım esim seksi giyinmişti o gece. Cemler saat 8 gibi geldiler Gül de seksi giyinmişti harika bir şekilde hatları belli oluyordu. Esim cemi görünce bir anda sasırdı cem de aynı şekilde şaşırmıştı. Ne olduğunu sorduğumda birine benzettim dedi esim eski sevgilisine benzetmiş. Yemekten sonra Alkolün de etkisiyle dans etmeye başladık. Bira ben Gül le halede cem le dans ediyorduk. Cem haleye lavaboyu sordu halede göstermek ıkın odadan çıktı. Ben de gulu oturtup arkalarından gıktım gördüklerim karsısında çok heyecanlanmıştım. Karım ve yardımcım deliler gibi öpüşüyorlardı. Cem halenin eteğinin altından elini sokmuştu bile. Beni görmediler ve toparlanıp içeri geldiler. Ben heyecandan ölecek gibiydim. Hale kahve yapayım deyip çıktı cem de bende yardım edeyim dedi tabi bende arkalarından bu defa cem karımı domaltmış içine girmişti. Hale masaya tutunmuş cemde arkasından girip çıkıyordu. Bir yandan da halenin ağzını kapatıyordu. Gül u de yanıma alıp mutfağa girdik bizi görünce şaşırıp toplanmaya çalıştılar, biz de gülle öpüşmeye başladık. Bu defa herkes rahatlamıştı haleyle gözlerimizin içine bakıp başkalarıyla sevişiyorduk. Tam bir grup seks yaptık o gece Mükemmeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder