3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

16 Eylül 2013 Pazartesi

Yaşlı Kadınla Seks Yaptım





2009 yılının haziran ayında TV de yayınlanan arkadaş sitelerine mesaj yollamıştım bir çağrı geldi aradım isminin Şermin olduğunu söyledi yaşını söylemedi bende hanımın yaşı sorulmaz diye sormadım
bir ay kadar telde görüştük sonra buluşmak için randevulaştık yalnız hayal kırıklığı yaşayabilirsin dedi o gece sabahı zor ettim merak içinde neden şaşırabilirsin dedi diye sabah yeni Bosna’da bir mekanda buluştuk karşımda 50 yaşlarında bir hanım ama çok seksi hafif balık etli tişörtten taşan göğüsler kot sıkmış göt karpuz gibi çıkmış tek kelime ile müthişti eşi ile 5 yıl önce ayrıldığını o günden sonra kimse olmadığını söyledi beni de arkadaşı çağrı yapmış oturduk konuştuk beğendikte birbirimizi ikinci buluşmaya seninle yatmak istiyorum dedim olur dedi şaşırmıştım bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim otele gittik odaya girdiğimiz anda dudaklarıma yapıştı çok ateşli öpüşüyordu elbiselerini çıkardım göğüsler sarkmış ama büyüktü göğüslerini yalamaya küçük ısırıklarla sevişmeye başladık Şermin de beni soydu büyük değil ama kadınımı mutlu etmeye yetecek olan aleti ağzına aldı yiyecek gibi yalamaya başlamıştı yatağa yatırıp amını yalamaya başladım zevkten saçımı yoluyordu ve canım acıyor fakat hoşuma gidiyordu haydi sok diye yalvarmaya başladı bacaklarını omzuma alıp amına kökledim büyük bir ohhhhhhhhhhhh çekti sakın çıkma içime boşal dedi ikimizde aynı anda boşaldık üzerine yığıldım bu hoşuna gitmişti tekrar yalamaya başladı kaldırınca ters çevirdim arkadan amına gidiyor bir taraftan da götünü parmaklıyordum amından çıkıp poposuna dayadım yapma hiç olmadı dedi ben istiyorum dedim hafif itince kafası girdi kaçmasın diye belini kavramıştım acıyor diyordu biraz durduktan sonra kökledim çığlık attı kan gelmişti bir kaç kez git gelden sonra zevk almaya başladı çıkışta arabaya yan oturdu kıçının acıdığını söylüyordu bir kaç kez daha yattık sonra memleketine taşındı görüşmüyoruz artı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder