3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

16 Eylül 2013 Pazartesi

Karım Beni Aldattı



Belki hepinize atmış olduğum çok saçma gelecek. Ama ben size yaşadığım gerçekleri anlatıyorum ibret alınsın diye! İsmim Hakan, 35 yaşında
Erzincan ilinde devlet memuruyum. 13 senelik evli olduğum karım beni aldatmaya yönelik işler çeviriyor. Yani hayatında bir başkasının olduğunu biliyorum ama suç üstü yakalamak için susuyorum. Ben işteyken genelde hep internet başında okey sitelerine giriyor. Bende canı sıkılmasın diye hiç bir zaman interneti kestirmeyi düşünmedim. Eğlensin vaktini en güzel şekilde geçirsin dedim. Herhalde en büyük suçlu benim gibime geliyor.
Neyse bir gün ben işten erken saat çıktım karımın beklediği saatten 2 saat öncesi geldim. Neyse ben kapıyı sürpriz yapmak için sessizce açtım. Baktım yatak odasında bilgisayar başında ama biriyle telefonda konuşuyor. O esnada ayakkabımı çıkarırken sesi duydu hemen teli kapadı. Kiminle konuştuğunu sorduğumda bana kuaförden sıra aldığını söyledi. Hiç inandırıcı gelmedi ama sustum ses etmedim.
Aklıma şeytanca planlar geldi ve gece ben bilgisayara MSN Plus programını kurdum. Hani bilirsiniz bu program konuşulanları kaydeder ve bir dosya halinde bilgisayara kopyalar. Karım olacak insanı takip etmek için mecburen bu yola başvurdum. Sonra ertesi gün eve geldim ve direk bilgisayarı açıp hemen ne konuştuklarını okumaya başladım. Ama bir erkekle değil de tanıdığı bir bayanla konuşmuştu. Kadınla konuştukları beni aldattığını açık şekilde gözler önüne seriyordu. Ben o sinirle kalkıp ağzını burnunu kıracaktım ama susmayı tercih ettim. Çünkü beni kiminle aldattığını öğrenmek istiyorum.
Onların aracılığını kim yapıyor, lafları kim getirip götürüyor o insanı da öğreneyim istiyorum. Peki, şimdi arkadaşlar ben bütün gerçekleri ortaya çıkardığımda bu kadını ve o kalleş insanları ne yapayım? 1 tane 10 yaşında çocuğumda var! Lütfen biriniz bana akıl verin yoksa çıldıracağım bu gidişte. Ben eşek gibi çalışıp ekmek getirmeye çalışıyorum. Bana yapılan haksızlığa hatta şerefsizliğe ve namussuzluğa bak. Bu dünyada hep iyiler mi kaybetmeye mahkum? Of çıldırmak elde değil, bu itirafı yaparken bile utanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder