3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

16 Eylül 2013 Pazartesi

Komşu Kızı

Sadece hayallerimde görebileceğim kız diyordum onu her gördüğümde çok beğeniyordum Bir gün yıllardır arkadaşım olan xxx ile konuştuğunu gördüm hemen yanlarına gittim
benimle de konuşmaya başladı ve arkadaş olduk sürekli karşılaşıyorduk hemen hemen günde 3 kere rahat. Sonunda bir birimize acildik ve aradan 3 Gün geçtikten sonra sevgili olduğumuz açıkça ortada oldu 10 gün geçmedi annesi babası ayrı olduğu için annesi iste olunca beni çağırdı yukarıya cikciğimde çok rahattım. biliyordum annesinin geç geldiğini ve ilk defa o gün çok yaklaşmıştık sanki ikimiz de çok istekli gibi sevişiyorduk ve olan sonunda oldu elimi eteğinin altına attım ve eteğini çıkarınca hemen oda beni soymaya başladı ve olan oldu 3 kere boşalttı beni ve mutlu bir son oldu bu ilişki 2 yıl boyu sürdü hemen hemen 2 günde bir annesi beni biliyordu ama sesini çıkarmıyordu sadece konuştuğumuzu düşünüyordu ama sonunda ayrıldık ve şu an bir kapalı olan kız bildiğimiz orospu gibi bir şey olmuş her gün birinin altına yatıyor annesi de bunu bile bile sesini çıkarmıyor Ayda bir olsa da Komsu ziyareti yapıyorum şu an sadece komsuyuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder