3d seks oyunu indir

3d seks oyunu indir

16 Eylül 2013 Pazartesi

Turist Kadınla Gece Boyu Seviştik





İtiraf etmek istiyorum ben bu sene tam bir seks manyağı oldum bu yaz nedenine gelince bir haftalığına denize tatile gittim yani turistlerin bol olduğu yere tabi ki amacım belli turist bir kızla tanışıp iyi vakit geçirmek akşam 8,9 gibi mayomu giyerek
sahile indim biraz güneşlendikten sonra denize girmeye başladım ufak ufakta turistleri dikizliyorum üniversiteli kızlardan bir tane bile yalnız denize giren yok bir gurup yaşları en az 50 60 olan Rus bayanlar geldiler neşe gırgırla denize girmeye başladılar içlerinden şişman olan biri çok hoş görünüyordu mayosunun önü o kadar güzel görünüyordu ki gözlerimi oradan alamıyordum muhteşem amcığı olmalıydı beninim kendini dikizlediğimi fark edince de gülümsemeyle beraber daha da seksi davranmaya başladı ben kuma uzandım oda yanıma uzandı selamlaştık tabi ki tarzanca biraz sonra kuma gömülmek istediğini söylemeye çalışıyordu benim canıma minnet tabi ki güzelce kumu açtım ellerimle gömmeye başladım gözüm amcığındaydı kum atma manasıyla da ufak ufak dokunmaya başladım ayaklarına kum atarken oda mayosunu düzeltmeye çalışıyordu süper olan o amcığının yarısını gördüm tam aradığım bir amcıktı. tombiş bol kıllı amcık bu arada sikim de tam kazık gibi oldu oda fark ederek bakıyordu seksi bir şekilde de gülüyordu bana oda numaramı istedi aksam 9 gibi odada buluştuk iki bira aldım içmeye başladık ben her fırsatta poposunu okşuyorum yaşına rağmen süperdi artık karşılık vermeye başladı. Sikimi okşayarak fermuarı açtı aldı eline sevgiyle dudaklarını gezdirerek somurmaya başladı çok muhteşem somuruyordu artık tamamen soyundum uzandı yatama açtım bacaklarını kıllı amcığını aralayarak yalamaya başladım kadın coştu beni yatırdı yere oturdu kucağıma öyle muhteşem sikişiyor ki beni çıldırttı O gün iki kez sikiştik gerçek sikişmeyi bana öğretti desem yalan olmaz bu sene geniş kalçalı kıllı amcık delisi oldum şimdi olgun bayanlara bayılıyorum böyle olgun kırmızı donlu azmış bayanlar yalnız hanımlar tombik kızlar camda tanışmaya varsanız ekleyin
Skype xx19653

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder